26 04 2012

merhabalar!!-arkaplanlar

merhabalar!!-arkaplanlar |  görsel 1

merhabalar!! Ben Özlem'ciğiniz!! çoktandır bloga girdiğim yok.neler oldu bakalım??Blogcu'da baya değişmiş.Bende bu halini sevmedim. Umarım Blogcu değiştirir.heni söylerler ya  gecmişken uğrıyım, benim durumumda böyle oldu işte. ocak ayında 14üme bastım:Dinsanlık için küçük,ama benim için büyük bir adım:Dunutmadan 23 Nisan'ınızı kutlarım.biz yarın okulda kutlucağız.geç oldu biliyorum:Diki tane yarışmaya katıldım. biri şarkı(sesim güzeldir:D),biride yüz boyama.bana şans dilemeyi unutmayın! çok konuştum sanırım paylaşımlara geçelim.               (kaydedince büyüceklerdir) hadi gideyom ben:D   !özloşşşşşşş ... Devamı

01 02 2012

Blogcu Sesimizi Duydu Bloglayın Diğer Bloglar Gitmesin

Blogcu Sesimizi Duydu Bloglayın Diğer Bloglar Gitmesin  |  görsel 1

    Blogcu sonunda fikrini değiştirdi! Eski şablonlarımız kısa süre içinde geri dönecek! Nasıl mı?Resimler yalan söylemez! Not:Resimler büyüyebiliyor. Blogcu Şablon Düzenleme kısmına bu açıklamayı yaptı! Ve şimdi blogumuzun HTML koduna Google Chrome'dan bakalım. Google Chrome İNDİRMEK İÇİN TIKLA! Sağ tuş yapıyorum 'Öğeyi Denetle' yazıyoruz.Karşımıza bu panel çıkıyor. Panele geliyoruz ve büyütüyoruz ve HTML koda baktığımızda 'düzenleniyor' veya 'düzensiz kod' uyarısını alıyoruz. Style'dan baktığımızda blogcu teması ayarlarını görüyoruz. Bu kısım Style.Bu da o açıklamayla birlikte kodlarımızın geri döneceğini belirtiyor. LÜTFEN BLOGLAYIN DAHA FAZLA BLOG GİTMESİN! FunPalace'dan Cansu   Kaynak : funpalace.blogcu.com     Kaynak : rememberus.blogcu.com     Kaynak : kissmelove.blogcu.com           Kaynak : crazy-dance.blogcu.com Kaynak : sweetbellarina.blogcu.com ... Devamı

28 01 2012

Bu Yazıyı Kesinlikle Okuyun !

Evet şu ana kadar herkez bir çok şey denedi. Kampanyalar vs. Ama anlıyorum ki sesimizi duyuramadık. Pes etmeyeceğimizi söylemiştim ve söylemeye de devam ediyorum. Kampanyalarınıza devam edin . Paylaşın ama yeterli değil. Bu yüzden kimsenin bulamadığı , aklına gelmeyen bir şeyi açığa çıkarıyorum. Blogcuyla doğrudan iletişim kuracağız. Lütfen blogunuz ünlensin diye bunun aynısından başlatmaya kalkmayın ki karışmasın. Bu yazımı iyice okuyun ve emekleriniz için uygulayın . Öncelikle blogcuyla iletişim hattını buldum ve burdan girebilirsiniz : Girmek için tıkla Peki girdikten sonra ne yapacaksınız . Öncelikle gösterilen yerleri dediğim gibi doldurun : Herkez bu şekilde doldurursa daha etkili olur. Lütfen herkez bu şekilde doldursun : Blogcu Kurucusu Biz blogcu olarak büyük bir sorunla karşı karşıyayız. Çok sevdiğimiz , zaman geçirdiğimiz blogcu çok değişti. Ve herkez bundan çok rahatsız. Sizden ricamız bencil olmayın ve blogcuyu eski haline getirin. Şablonlarımızı bizden almanız tüm hevesimizi kaçırdı. En önemlisi de sırf sürümden kazanmanız için birtek faceden yorum atılıyor olması. Biz böyle istemiyoruz. Eskisi gibi olmalı . Bunun için Blogcu üyeleri olarak sizden rica ediyoruz. Lütfen birtek kendinizi düşünmeyin ve blogcuyu eski haline getirin . Yoksa blogcuda kimse kalmayacak çoğu arkadaşımız bu durumdan dolayı gitti ve biz bundan çok rahatsızız . Lütfen emeklerimizi boşa çıkarmayın.   Bu şekilde doldurursak daha etkili oluruz diye düşünüyorum. Ve bu kutuları dediğim gibi dolduran arkadaşlardan ricam panelden ' Ben yorum attım ' yazıp göndersinler ki kaç kişi göndermiş onu anlayalım . Hadi arkadaşlar bu şekilde etkili olacağımızı düşünüyorum... Devamı

28 01 2012

Blogcu Üyeleri El Ele

Blogcu Üyeleri El Ele |  görsel 1

Merhaba arkadaşlar. Blogcu çalkalanıyor. Gerçekten tüm blogcu üyeleri el ele ve bu beni mutlu ediyor. Öncelikle yazımı okursanız bu konu hakkındaki görüşlerimi anlarsınız . YAZIYA GİT. Şimdi gelelim asıl konuya. Biz de LD Ekibi olarak pes etmediğimizi belirtmek için bir kampanya başlatıyoruz. Blogcunun bencilliği üzerine ağırlığımızı koyuyoruz. Blogcu bizim paylaştıklarımızı görebiliyor. Ve bu şekilde dayanışma sağlarsak kazanabiliriz .  Öncelikle şu yorum olayı kafama en çok takılan şey. Abi neden birtek faceden yorum atabiliyoruz. Çünkü blogcu sürümden kazanıcak. Herşey blogcu için he. Peki bizim emeklerimiz ne olacak. Panelden bile yorum atmak artık zor. Arkadaşın değilse boku yedin he . Her neyse kampanyamız şu şekilde. Oldukça sade bir kampanya kapağı. Burda grafik önemli değil. Zaten blogcu grafiğimize sıçmış bulunmakta. Bu yazıyı bloglarsanız. Herkez farkına varacak ve blogcu pes edecek. Lütfen emekleriniz için bu yazıyı ' BLOGLA ' yın. Ve Blogspot'a geçen arkadaşlar. Bir burda harcadığınız yıl kadar orada da mı harcayacaksınız. Emeklerinize saygı duyun. Onlar sizden üstün ! 'LD Ekibi'nden Zeynep Kaynak : lestdances.blogcu.com ... Devamı

28 01 2012

Bomba Gibi Haber!

  Veee bomba gibi bir haber!Arkadaşım Kucq_rocq_maNga güvenilir bir yerden öğrenmiş. Blogcu kendini büyük bir yeniliğe atıyormuş! Bu değişim TUMBLR tarzında olacak.  Değiştirme, renklendirme gibi özellikler olacakmış. Yorumlar facebook hesabıylada görünebilecek, üstteki kutucuktan blog aranabilenecekmiş. Ama bunu bize zorla kullandırmayacaklarmış. Hepimiz yine kodlarla şablon yapabileceğiz. Tam zamanı belli değil ama şubatın sonlarında olacakmış. Ve biz yeniliği istersek kullanmayıp kodlarla şablon düzenleyebiliriz! Ayy süper. Azıcık sabredeliim :)   Stardollcufecir & Cute949 bloglarında yazar olduğum için her iki blogta da aynı haberi paylaştım.     Kaynak : stardollcufecir.blogcu.com ... Devamı